Nyt netværk: Mød andre forskerforældre

Er du forælder eller kommende forælder, der navigerer i livet som forsker på Nat-Tech? Så har du mulighed for at møde andre i samme situation i et nyt og uformelt netværk.

Er du forælder eller kommende forælder, der navigerer i livet som forsker på Nat-Tech? Parents@Nat-AU er et nyt, uformelt netværk for forskere med små børn eller kommende forældre. Uanset om du er på orlov, vender tilbage til arbejdet eller blot ønsker at komme i kontakt med ligesindede kolleger, er dette et uformelt sted, hvor du kan dele erfaringer, råd og støtte.

Læs mere her.

Hvornår: Sidste mandag i hver måned, kl. 10-12

Hvor: Aarhus Universitet Aarhus Universitet, Bygning 1525, lokale 626 (Fysik og Astronomi)

Parents@Nat-AU støttes af Nats dekanat, fakultetsledelsen og Nats mangfoldigheds- og ligestillingsudvalg.

For mere information er du velkommen til at kontakte Birgitte So-Young Ahn, dekansekretariatet, på e-mail bsa@au.dk eller telefon +45 2057 0955.