Administrative deadlines i forbindelse med udgangen af 2024 - Registrer projekttimer, indberet ferie, RejsUD, Indfak og Pure
2024 er tæt på at være slut, og derfor er der mange ting, du skal være opmærksom på, og mange ting, du skal huske at gøre. Nedenfor finder du en oversigt over vigtige handlinger og deadlines:
Registrer projekttimer i ProjektTid (mitHR)
Sørg for at registrere dine projekttimer i ProjektTid, hvis du arbejder på projekter, der kræver tidsregistrering. Projekttimer skal registreres hver måned, men i forbindelse med årsafslutningen er det særligt vigtigt at sørge for, at alle projekttimer for hele året er registreret. Se mere på https://medarbejdere.au.dk/administration/hr/hr-systemer/mithr-forside/projekttid.
------------------------------------------
Indberet manglende ferie i 2024
Sørg for, at alle afholdte feriedage i 2024 er registreret i mitHR. På BCE's medarbejderportal kan du læse mere om, hvordan og hvad du skal gøre, hvis du har brug for at registrere ferie. Alle feriedage i 2024 skal være registreret inden årets udgang.
------------------------------------------
Afregn dine transaktioner/udlæg i RejsUd og fakturaer i IndFak
Rejsud
- Hvis udlæg og kreditkorttransaktioner skal indgå i regnskabet for 2024, skal de være afregnet senest fredag den 3. januar 2025.
Indfak
- Hvis udenlandske fakturaer og kreditnotaer skal indgå i regnskabet for 2024, skal de mailes til kreditorhotline@au.dk senest tirsdag den 7. januar 2025 (husk at skrive »Tech-BCE 2024« i emnefeltet).
- Leverandører skal fremsende fakturaer via EAN-nummer til AU senest onsdag den 8. januar 2024, hvis omkostningerne skal indgå i regnskabet for 2024.
- Hvis fakturaer og kreditnotaer skal indgå i regnskabet for 2024, skal de være håndteret senest tirsdag den 14. januar 2025.
------------------------------------------
PURE
19. januar 2025 er sidste frist for indberetning af aktiviteter og publikationer udgivet i 2024. Læs mere her.
Vær opmærksom på:
- Er alle dine publikationer blevet registreret? Overvej at tjekke din AU-hjemmeside.
- Har nogle af dine publikationer ændret udgivelsesstatus siden registrering?
- Er kategoriseringen af dine publikationer i forhold til publikationstype ('forskning', 'kommunikation', 'bestilt' og 'uddannelse') korrekt?
- Er kategoriseringen af dine publikationer med hensyn til fagfællebedømmelse ('fagfællebedømt', 'ikke fagfællebedømt') korrekt?
- Er Open Access-status korrekt for relevante publikationer?