Gustav Wieds Vej 10
8000 Aarhus
Bygningsnummer 3141 (pavillon 2) og 3142 (pavillon 3).
De fleste parkeringspladser på AU kræver en parkeringstilladelse. Du kan oprette en parkeringstilladelse, hvis Aarhus Universitet er din primære arbejdsgiver, og din arbejdsplads er i en AU-bygning.
Du kan ligeledes oprette parkeringstilladelser til dine gæster.
Bygning 3130-3135, 3140 og 3141: Dørene til disse bygninger er åbne alle hverdage fra kl. 06.30-16.00.
Bygning 3142: Dørene til bygningen er åbne alle hverdage fra 08.30-16.00.
Nøgler og adgangskort bestilles hos og udleveres af institutsekretariatet.
Ved ansættelsens ophør afleveres nøgler og adgangskort til institutsekretariatet.
Ved normale opgaver (affald, tekniske installationer, rengøring eller lign.) sendes en e-mail til driften på STBYG2service.okoplan@au.dk.
Du kan finde diverse kontorartikler for ansatte i lokalet bag køkkenet i pavillon 2 på 1. etage.
Du modtager og sender post i bygning 3131, 1. sal, hvor instituttet har tre røde postbakker:
Pakker afhentes i pakkerummet i fryseren, køleskabet eller på bordet i rum 1.03 bygning 3130. Se mere i menuen til venstre under Post og kurer.
Den enkelte medarbejder har ansvaret for at papaffald fra pakker m.v. håndteres korrekt.
Papaffald deponeres i papcontaineren på parkeringspladsen.
Du skal selv tømme bakken med papir til genanvendelse i papirsækkene, som står på gangen.
Hangøvej 2
8200 Aarhus N
Bygningsnummer 5250
De fleste parkeringspladser på AU kræver en parkeringstilladelse. Du kan oprette en parkeringstilladelse, hvis Aarhus Universitet er din primære arbejdsgiver, og din arbejdsplads er i en AU-bygning.
Du kan ligeledes oprette parkeringstilladelser til dine gæster.
Hovedindgangene til bygningen følger de normale åbningstider for AU. Dørene åbnes kl. 7.30 og lukker kl. 16.00. Uden for den nævnte periode åbnes dørene med adgangskort.
Hvis du har spørgsmål om adgang, skal du kontakte instituttet på bce@au.dk
Nøgler og adgangskort bestilles hos og udleveres af institutsekretariatet, bce@au.dk
Ved ansættelsens ophør afleveres nøgler til institutsekretariatet.
Jan Creutsberg er ansvarlig for bygningsdriften på Hangøvej. Jan kan kontaktes på e-mail jankc@au.dk.
Du kan finde diverse kontorartikler for ansatte i lokale 2.20.
Posten leveres til postbakker i Jan Creutzbergs kontor og fordeles dagligt i dueslagene, som findes i lokale 2.20. Udgående post kan lægges i postbakker i Jan Creutzbergs kontor.
Pakker leveres til bord ved indgangen ud mod gården. Se mere i menuen til venstre under post og kurer.
Bakker med papir til genanvendelse tømmes af den ansatte efter behov i kopirummet, lokale 2.20. Der er opsat et stativ til formålet.
Den enkelte medarbejder har ansvaret for at papaffald fra pakker m.v. håndteres korrekt.
Papaffald deponeres i pappresseren i kælderen (ved Jans kontor).
Åbogade 40
8200 Aarhus N
Bygning 5794
Vareindlevering
Katrinebjergvej 95
8200 Aarhus N
Find den nærmeste bus på www.midttrafik.dk.
De fleste parkeringspladser på AU kræver en parkeringstilladelse. Du kan oprette en parkeringstilladelse, hvis Aarhus Universitet er din primære arbejdsgiver, og din arbejdsplads er i en AU-bygning.
Du kan ligeledes oprette parkeringstilladelser til dine gæster.
Der er parkering i gården ved Åbogade 38/40 samt i gården ved Katrinebjergvej 95.
Hovedindgangene til bygningen følger de normale åbningstider for AU. Dørene åbnes kl. 7.30 og lukker kl. 16.00. Uden for den nævnte periode åbnes dørene og gitterporten med adgangskort.
Hvis du har spørgsmål om adgang, skal du kontakte institutsekretariatet, e-mail eng@au.dk.
Nøgler og adgangskort bestilles hos og udleveres af institutsekretariatet, eng@au.dk.
Ved ansættelsens ophør afleveres nøgler til institutsekretariatet.
Ved normale opgaver (affald, tekniske installationer, rengøring eller lign.) sendes en e-mail til driften på STBYG3service.okoplan@au.dk.
Den nærmeste IT-support ligger på Katrinebjerg i Hopperbygningen, bygning 5346, Åbogade 34, lokale 028. Der vil normalt være åbent fra kl. 9.00-13.00. Du kan også kontakte IT-supporten på aarhus.st.it@au.dk.
Al forplejning til møder og arrangementer på Åbogade 40 skal bestilles hos Jespers Torvekøkken. Se mere under Forplejning og kantiner.
Der er kaffe og te til ansatte i køkkenet i bygning 5794.
Medarbejdere, der er fast tilknyttet Åbogade, kan tage et stykke frugt om dagen i køkkenet i bygning 5794.
Du kan finde diverse kontorartikler for ansatte på reolen, som står på gangen i bygning 5366.
Du kan vælge at få bragt post til Hangøvej 2, 8200 Aarhus N. Alternativt kan du vælge at få din post og dine pakker sendt til ADA-bygningen (bygning 5342, rum 114), hvor instituttet har et dueslag.
Adressen er:
Department of Engineering
ADA, Building 5342
Aabogade 34
8200 Aarhus N
Større leverancer/pakker skal leveres til Institut for Ingeniørvidenskab, Katrinebjergvej 95, 8200 Aarhus N.
Den enkelte medarbejder har ansvaret for at papaffald fra pakker m.v. håndteres korrekt.
Papaffald deponeres i papcontaineren på parkeringspladsen bag ved bygningen mod Katrinebjergvej 95.
Det er vigtigt, at alle er opmærksomme på egen og ikke mindst andres sikkerhed. Sørg altid for at læse sikkerheds- og brugervejledninger, inden udstyr tages i brug.
Læs mere på beredskab.au.dk
Blichers Allé 20
8830 Tjele
Bygning L30 og L38
Biogasanlægget
Burrehøjvej 43
8830 Tjele
Der kræves adgangskort til bygningerne. Kortet fås ved henvendelse i receptionen i Foulum på Blichers Allé 20.
Ved normale opgaver (affald, tekniske installationer, rengøring eller lign.) sendes en e-mail til driften. Du finder mailadressen ved at søge på "#AU ØKOPLAN ST Betjent Foulum" i Outlook.
Herunder finder du en oversigt over kompetencer hos vores teknikerteam i Foulum. Teamet varetager i det daglige en lang række opgaver vedrørende drift af pilotanlæg, opbygning og modifikation af diverse pilotanlæg og forsøgsopstillinger.
IT-supporten i Foulum kan kontaktes på support.lokationer.st.it@au.dk.
IT-medarbejderne har kontorer i kælderetagen i bygning C20.
Du kan finde kontorartikler på Biogasanlægget og i L30. Kontakt bce@au.dk, hvis der mangler noget.
Post bringes og hentes en gang om dagen. Se mere i menuen til venstre under post og kurer.
Pap afhentes af driften.
Brugt arbejdstøj lægges i vaskesække, som afhentes en gang om ugen. Rent tøj kommer ligeledes en gang om ugen.
Dørskilte bestilles i receptionen.
Skriv til Personaleforening.Foulum.kom@au.dk hvis du ønsker at blive medlem. Medlemskab koster 30 kr. pr. måned.
Medlemskabet giver adgang til at deltage i aktiviteter arrangeret af personaleforeningen, fitnessrum, massage og meget mere.